We got the world


Hej o hå.
Vid mitt katastrofala nyår så bestämde jag mig för att år 2013 ska fan bli ett jävligt bra år. Ungefär så alla säger. Men jag har verkligen bestämt mig.
Jag ska göra saker som jag aldrig har gjort.
Igår tog vi hål i tungan, jag o mina två buddys. Idag är den svullen, men jävlar så nöjd jag är.
Jag har även bestämt mig för att jag ska ta en resa utomlands (helst till Thailand, drömresemålet liksom)
I juni är det summerburst som gäller, att åka på festival har alltid varit en dröm sedan smååldern.
Skaffa tattoo, fler piercingar o en bättre klädstil. Gud, ja jag ska göra en helomvändning med mig själv.

Ja det kan låta som en 20-årskris. Ni vet, den 4:de juni smäller det, då är jag officiellt gammal som gatan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0