Eko eko eko

Packar, är förbannad, rensar, mer förbannad, slänger ner saker i lådor och kokar av ilska.
Vilken bra ledig lördag.
Om eventuellt en dag så tar jag mitt pick o pack och lämnar hållnäs. Gud. Trodde aldrig att jag skulle komma så här långt, men nu ska jag verkligen flytta hemifrån.
Tallrikar, glas, kläder, smycken, möbler.. Ja allt måste verkligen göras iordning för flytt.
Och varför jag är arg? Antagligen för att jag inte har gjort något annat än packa och varit barnvakt idag, lördag. Livlöst liv så att säga. Skulle hellre ha tagit världens längsta promenad så jag kunde ha fått rasta mina halvspralliga ben.
Jävla fasoner.

Tack för mig
Hej då


Kommentarer
Postat av: marina

Vart ska du flytta hjärtat?

Svar: Till Tierp, gula huset mitt emot din-x macken :)
Emma Almgren Hållkvist

2012-09-30 @ 14:02:37
URL: http://marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0