Släpp, nu, genast.


Jag har väl aldrig riktigt ansett mig vara sjuk, alltså redigt sjuk. Klart, förkylning, sår i ögat, lite ont i lederna hit och dit har man ju stått ut med.
Men efter läkarbesöket idag så vet jag inte riktigt. Att man fick alternativet att äta cellgift var som en kniv rätt i kroppen, bara ordet cellgift skrämmer ju slag på mig, det fick mig på andra tankar. Är jag verkligen så sjuk? Är jag så allvarligt sjuk så jag skulle behöva ta cellgift? Det låter galet i mina öron.
Till att börja med blir det att ta några andra tabletter, vilket var några riktigt konstiga sådana.
Men nu jävlar, nu är det slut med slarvandet av tablettintag, dags att börja vara lite ordentlig för en gångs skull liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0