När man som mest behöver någon.


Vad gör man när allt som man förut trodde var helt är i tusen olika bitar. Allt man har brytt sig om, allt man har älskat. Allt är borta. När man inte längre är lika nära sin egna familj. När man sjunker till den nivån att man inte längre bryr sig vad som är bäst för sig själv eller något runt om sig. När man struntar i vad som händer, vad som är fel. Man vill bara sjunka genom marken, bara försvinna.
Nu vill jag bara släppa allt och åka iväg. Jag vill inte tänka. Jag vill inte ha känslor.
Kan man bara inte få slippa allt jäkelskap?


Kommentarer
Postat av: jjung

Det bästa med livet är att man aldrig vet vad som händer imorgon.

Tuff dag?

Svar: Klokt sagt! Ja det skulle jag vilja säga.
Emma Almgren Hållkvist

2012-11-19 @ 20:53:46
Postat av: jjung

ugg, trist att höra. Nått specielt som händer?
Mina egna problem låter så löjliga, idag tyckte t.ex. mina vänner att jag var slående lik Vanilla Ice. Otrevligt men inte mycket att skryta om :(

2012-12-09 @ 00:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0