Certain things I found inside


Helt slut, heeeelt slut! Praktiserar kl 7 till 15.30 varje dag nästan, pain. Sitter och småsover i bilen på väg mellan brukarna, vet inte riktigt om min handledare tycker om det men jag är ju faktiskt med överallt så hon bör inte klaga.
Men som sagt, biter ihop och räknar ner de 78 dagarna till man sticker iväg till Turkiet med Maaaalin a.k.a kohagen. Bara längtar, först så fyller man år sedan så sticker man utomlands, kan ju inte bli så mycket bättre sommar än så!
Men jaja, sticker till stockholm och vaxar mig lite på torsdag (dock inte någon bikinivaxning för det skulle jag nog inte ens klara av) så jag blir lite presentabel någon gång förtusan! Sedan så ska man slinga håret någon dag, det går bra nu!


Let’s hear it for the Universe,
Where it never hurts

love,
emmaaalmgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0